menu icon

Renginiai

Komunikacijos industrijos asociacija (buvusi Ryšių su visuomene agentūrų asociacija) organizuoja keliaujančių renginių seriją PR IMPACT. Juose KIA nariai dalinasi savo patirtimi, aptaria svarbiausius ir įdomiausius projektus, komunikacijos krizes ir kt.
Šiandien komunikacija aktuali visiems.

Renginiai

Komunikacijos industrijos asociacija (buvusi Ryšių su visuomene agentūrų asociacija) organizuoja keliaujančių renginių seriją PR IMPACT. Juose KIA nariai dalinasi savo patirtimi, aptaria svarbiausius ir įdomiausius projektus, komunikacijos krizes ir kt.
Šiandien komunikacija aktuali visiems.

2022 m. lapkričio 29 d.

Workland G9, Gedimino pr. 9, Vilniuje

ATSPARUMAS KARO METU – KAIP KOMUNIKUOTI VIDUJE IR IŠORĖJE?

Psichologinis ir komunikacinis atsparumas karo metu – aktuali tema visai visuomenei, ypač verslo ir viešojo sektoriaus organizacijoms. Karybos apžvalgininkas ir psichologas Aurimas Navys kalbės apie atsparumo ugdymą ir išlaikymą karo metu. Agentūros "Bosanova" vadovas Vytautas Matulevičius pristatys didžiausių Ukrainos įmonių komunikacijos karo metu pamokas.

2021 m. spalio 27 d.

Workland G9, Gedimino pr. 9, Vilniuje

KŪRYBIŠKUMAS: kaip jį puoselėti ir efektyviai išnaudoti komunikacijoje?

Ar galime kūrybiškumą įjungti kaip šviesą kambaryje? Ar kiekvienas komunikacijos projektas privalo būti kūrybiškas? Ką apie kūrybiškumą mums sako mokslas? Kaip asmenybės bruožai gali prognozuoti mūsų kūrybiškumą? Kokie mažyčiai kasdienybės pokyčiai gali jį sužadinti?

2021 m. liepos 7 d.

Workland, Gedimino pr. 20, Vilnius

Tamsioji darbdavio įvaizdžio pusė: 5 neigiamos darbdavio komunikacijos pasekmės

Kaip pastangos kurti "darbdavio įvaizdį" veikia jaunų žmonių požiūrį į darbą ir į savo vaidmenį darbo rinkoje? Kam jos naudingesnės – naujų darbuotojų pritraukimui ar esamų išlaikymui? Ar darbdavio įvaizdžio kūrimas keičia organizacijas į gera? Čiupinėdamos „tamsiąją“ darbdavio komunikacijos pusę, Anastasija Zemdliauskaitė ir Giedrė Simanauskaitė pasidalins būdais, kaip formuoti darbdavio įvaizdį, kad jis pritrauktų žmones, liksiančius ilgam.

2021 m. birželio 7 d.

Zoom Webinar

Kaip komunikuoti, kad būtum įdomus Švedijos rinkoje? (renginys anglų kalba)

Kokie socialinės medijos kanalai efektyviausi Švedijoje, kuo skiriasi komunikacija Stokholme ir kitur Švedijoje, kaip pasirinkti vietinius komunikacijos partnerius, kaip patekti į Švedijos verslo žiniasklaidos puslapius, kaip įtraukti vietines auditorijas, kaip papasakoti savo legendą Švedijos pirkėjams, kokius kultūrinius skirtumus verta žinoti prieš žengiant į Švedijos rinką?

2021 m. kovo 16 d.

Zoom Webinar

KODĖL TAIP SUNKU ATSIPRAŠYTI: apie krizių psichologiją, vadybą ir komunikaciją (su atvejų analize)

Kaip pasiruošti, kad krizės metu itin svarbiais tapę elementai – laikas, aplinkos spaudimas ir atsakingų asmenų psichologinė būklė – veiktų kaip sąjungininkai, o ne priešai? „Integrity PR“ vadovė Daiva Lialytė ir verslininkas Ignas Staškevičius renginyje diskutuos apie atsiprašymo galią ir efektyvią komunikaciją ištikus krizei. Abudu jau daug metų stebi užsnienio ir Lietuvos įmonių išorinius veiksmus krizių metu, tad renginyje klausykitės gerų pavyzdžių ir klaidų analizės.

Registracija baigta, vietų nebėra.

2021 m. vasario 10 d.

Zoom Webinar

LYDERIŲ KOMUNIKACIJA: veiksmai ir žodžiai

Ko reikia, kad gera lyderių komunikacija taptų taisykle, o ne išimtimi? Kaip išorinė lyderių komunikacija susijusi su vidine ir kaip lyderių komunikacija susijusi su jų veiksmais? Pakalbėsime apie tą erdvę komunikacijoje, kurios lyderiai neišnaudoja.
Bilietai: https://tickets.paysera.com/lt-LT/event/lyderiu-komunikacija-veiksmai-ir-zodziai

Registracija baigta, vietų nebėra.

2020 m. gruodžio 1 d.

Zoom Webinar

Kodėl vieni prekių ženklai – mylimi, o kiti – ne?

Stiprūs ir silpni, mylimi ir mažiau mėgstami prekės ženklai?
Keturi požiūrio taškai: komunikacijos, reklamos specialisto, žiniasklaidos analitiko ir teisininko.
Paanalizuosime, kaip prekių ženklai atrodo Lietuvos žiniasklaidoje ir kaip šis vaizdas koreliuoja su prekių ženklų tyrimais, kuriuose matosi – kurie prekių ženklai yra mėgstamiausi žmonių ir kodėl, dėl kokių savybių. Teisininkai pristatys savo vertinimus: kas yra stiprus ir silpnas prekės ženklas ir kaip jį apsaugoti?

Registracija baigta, vietų nebėra.

2020 m. spalio 27 d.

18 val., WORKLAND, GEDIMINO PR. 20, VILNIUS

PR IMPACT Strateginė rinkodara daugiapusėse rinkose

Pereinant nuo industrinės prie tinklų ekonomikos, pipeline (vamzdžio arba vienpusės rinkos) rinkodaros modelius keičia platforminis požiūris. Perėjimas nuo vienpusių iki daugiapusių rinkų (angl. multisided markets) prašosi naujų strateginių rinkodaros sprendimų. Kaip šioje naujoje daugiapusių rinkų realybėje pertvarkyti rinkodaros ir komunikacijos funkcijas?
Bilietai: https://tickets.paysera.com/lt-LT/event/strategine-rinkodara-daugiapusese-rinkose-nauja-klientu-ir-darbuotoju-vertes-kraujotaka

Registracija baigta, vietų nebėra.

2020 m. rugsėjo 29 d.

18 val., WORKLAND, GEDIMINO PR. 20, VILNIUS

BYLINĖJIMOSI KOMUNIKACIJA

BYLINĖJIMOSI KOMUNIKACIJA: kaip teisingai komunikuoti bylinėjimosi atveju?
Patarimai iš trijų kampų: komunikatoriaus, advokato ir žiniasklaidos analitiko.
Trys pranešimai ir diskusija su atvejų analize: Artūras Jonkus, RSVA Tarybos pirmininkas, komunikacijos agentūros Agency 1323 partneris, Andrius Smaliukas, MMSP advokatas, Jūratė Stankuvienė, žiniasklaidos tyrimų bendrovės "Mediaskopas" direktorė.
Bilietai: https://tickets.paysera.com/lt/event/bylinejimosi-komunikacija

Registracija baigta, vietų nebėra.

2020 m. kovo 17 d.

Vilnius Tech Park, Antakalnio 17

Digging deeper into Trend-watching + “Gjensidige” case analysis

In expectation economy brand has a demand to be innovative in order to reach its customers and be their first choice. In order to do so, we need to know how to follow the trends and how to set ones. So how to turn change into opportunity? What can we learn about the audience from newly emerging trends? Why trend watching is important overall in both communication and marketing? + Case analysis: "Gjensidige" communication campaign, awarded in "PR Impact Awards 2019"

Registracija baigta, vietų nebėra.

2019 m. lapkričio 18 d.

17:30 val., WORKLAND, GEDIMINO PR. 20, VILNIUS

PR IMPACT | Turinio rinkodara: kaip sukurti didesnę vertę?

Turinio rinkodara mirė, viskas yra turinio rinkodara ar tiesa slypi kažkur per vidurį? Renginyje PR IMPACT įnešime aiškumo bei pakalbėsime apie turinį kaip produktą. Kodėl turinio rinkodara svarbi organizacijoms? Kaip ji suvokiama ir naudojama Lietuvoje ir pasaulyje? Aptarsime auditorijų ir personalijų vaidmenį, turinio raidos ciklus ir jų valdymą. Analizuosime geriausią „PR Impact Awards 2019“ Skaitmeninės komunikacijos projektą – „Idea prima“ ir „PetCity“ kampaniją „Ambasadoriai“.

Registracija baigta, vietų nebėra.

2019 m. spalio 23 d.

Generalinės prokuratūros I a. salė, Rinktinės g. 5A, Vilnius

PR IMPACT | Kaip viešajam sektoriui pirkti efektyvias komunikacijas paslaugas?

Ar tikrai viešieji pirkimai neleidžia pirkti kokybiškų komunikacijos paslaugų? Padiskutuosime apie sėkmingus ir efektyvius viešojo sektoriaus komunikacijos projektus. Pristatysime, kurlink juda komunikacijos tendencijos ir kaip jas pritaikyti viešąjame sektoriuje.

Registracija baigta, vietų nebėra.

2019 m. rugpjūčio 28 d.

Verslo trikampis, Jasinskio g. 16 C, Vilnius

PR IMPACT | Įmonių socialinė atsakomybė: gerų darbų nebepakanka!

Susiduriate su požiūriu, kad pakanka organizacijai padaryti kelis gerus darbus ir ji jau tampa socialiai atsakinga? Šiandien gerų darbų nebepakanka! Pinigų dalybos labdarai taip pat baigėsi. Visuomenė tampa reikli visoms įmonės veikloms ir būdams, kuriais uždirbami pinigai. Socialinė atsakomybė yra prizmė, per kurią įmonė kuria santykius su pasauliu ir parodo savo veidą. Kas yra tikroji socialinė atsakomybė, kaip ją plėtoti, kokiais etapais integruoti į verslą, kaip apie ją pasakoti visuomenei?

Registracija baigta, vietų nebėra.

2019 m. rugpjūčio 1 d.

18:30 val., "Pakrantė", Vaidilutės 79, Vilnius

PR IMPACT | Arijus Katauskas: Krizė kaip galimybė + “Rimi Lietuva” atvejo analizė

Veiklos ir komunikacijos krizės keičia kompanijų ateitį ir gali lemti didelių nuostolių. Ar tikrai krizė visada – tik praradimai? Kaip keisti kompanijų veiklą ir požiūrį, kad, tinkamai suvaldžius krizę, atsivertų galimybės?
Kita renginio tema – nagrinėsime geriausios "PR Impact Awards 2019" Vidinės komunikacijos kampanijos "Rimi Lietuva" #AmžiusNesvarbu sėkmę.

Registracija baigta, vietų nebėra.

2019 m. liepos 2 d.

Verslo trikampis, Jasinskio g. 16 C, 1 a., Vilnius

Lina Venskaitytė | Prekių ženklai socialiniuose tinkluose: kodėl kalbame, bet nesikalbame?

Prekių ženklų komunikacija socialiniuose tinkluose – nebe pasirinkimas, o tiesiog komunikacijos higiena. Vis tik, ar visada prekių ženklai teisingai suvokia socialinių tinklų ir auditorijų elgesio juose prigimtį? Ar visi spėja prisitaikyti? Dažnai – ne, o dėl to kaltinami resursai. Tačiau kas dar slepiasi už to, kad prekių ženklai dažniau linkę kalbėti, o ne kalbėtis?

Registracija baigta, vietų nebėra.

2019 m. gegužės 7 d.

„Workland", Gedimino pr. 20, Vilnius

PR IMPACT | Geriausia integruotos komunikacijos kampanija Baltijos šalyse „Aš tavo kaimynas. Nerūšiuok manęs“: kas nulėmė sėkmę?

Penktajame keliaujančių renginių serijos „PR Impact“ renginyje dekonstruosime mąstymo procesą komunikacijos kampanijos metu:
• spręstinos problemos; užduoties agentūrai formulavimas; kūrybinio sprendimo pasirinkimas;
• kampanijos įgyvendinimas: integruotų sprendimų privalumai, iššūkiai ir pokyčių matavimas.

Registracija baigta, vietų nebėra.

2019 m. kovo 19 d.

„ATLSPACE“ (Islandijos), VILNIUS

PR IMPACT | ką naudosime reputacijai: pudrą, plastiką ar platiną?

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija @RSVA tęsia keliaujančių renginių seriją „PR Impact“. Kviečiame į ketvirtą serijos renginį, kuriame diskutuosime apie reputacijos kriterijus ir komunikacijos vaidmenį.

Registracija baigta, vietų nebėra.

2019 m. sausio 29 d.

"Vilnius Tech Park", Vilnius

PR IMPACT | Vidinė komunikacija

Savo pranešime Monika Salygė pristatys vidinės komunikacijos tendencijas: kokias temas bei formas vis dažniau įmonės renkasi savo vidinei komunikacijai.

Registracija baigta, vietų nebėra.

2018 m. lapkričio 29 d.

„Workland“, Vilnius

PR IMPACT | Krizių komunikacija

Apie krizes komunikacijos specialistas Artūras Jonkus sako: klausimą „Ar man tai nutiks?“ keiskite į „Kada man tai nutiks?“. Visos įmonės, nepriklausomai nuo dydžio ir veiklos srities, susiduria su krizinėmis situacijomis. Kodėl vienos jų sprendža sklandžiai, o kitos ne? Ar yra universalių receptų ir stebuklingų piliulių? Į visus šiuos klausimus A. Jonkus atsakys lapkričio 29 d. Kviečiame paklausyti jo pranešimo šia visiems aktualia tema. Naujos žinios ir nauji ryšiai!

Registracija baigta, vietų nebėra.

2018 m. spalio 17 d.

„AtlSpace“, Vilnius

PR IMPACT | Inovacijos komunikacijoje: kodėl verta?

Kasmetiniuose apdovanojimuose „PR Impact Awards“ agentūra „Idea prima“ šiemet pelnė geriausios komunikacijos agentūros apdovanojimą. Už geriausią inovaciją komunikacijoje buvo įvertintas ir jos projektas „Biudžetas augančiam Vilniui 2018“. Agentūros vadovas Paulius Tamulionis papapasakos, kaip inovacijos komunikacijoje plečia jos galimybes ir gerina rezultatus. Po pranešimo vyks interaktyvi diskusija su praktine užduotimi.

Registracija baigta, vietų nebėra.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.