menu icon

Naujienos

Asociacijos ir jos narių naujienos, komentarai žiniasklaidoje, aktuali profesinė informacija.

Naujienos

Asociacijos ir jos narių naujienos, komentarai žiniasklaidoje, aktuali profesinė informacija.

2021 m. balandžio 1 d.

Prasideda paraiškų teikimas konkursui „PR Impact Awards 2021“

Šiandien prasideda paraiškų teikimas geriausių komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti konkurse gali visos Lietuvos ir užsienio komunikacijos ir kitos kūrybinės agentūros,  įmonės, įstaigos ir organizacijos, komunikacijos profesionalai, laisvai samdomi specialistai. Šiemet konkurse laukia net 15 apdovanojimų kategorijų.

2021 m. kovo 26 d.

„PR Impact Awards 2021“ ieškos hibridinės komunikacijos sėkmės formulių

Dviejų asociacijų rengiamas didžiausias metinis komunikacijos profesionalų renginys „PR Impact Awards 2021“ nagrinės hibridinės komunikacijos sėkmės formulę: kokią išskirtinę sėkmingą patirtį suteikė pastarieji metai, kokybiškai derinant nuotolinės ir tradicinės komunikacijos raiškos priemones, kanalus bei formas.

2021 m. sausio 26 d.

Auditoriai: visoms KIA agentūroms suteikti Veiklos kokybės standarto sertifikatai

Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) įdiegto veiklos kokybės Standarto sertifikatai 2021-iems metams suteikti komunikacijos agentūroms „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“. Sertifikatai rodo, kad šios agentūros vadovaujasi aukščiausiais finansinio ir klientų skaidrumo, atskaitomybės, atsakomybės standartais, deklaruoja interesus, aktyviai dalyvauja edukacinėje komunikacijos srities veikloje ir pačios nuolat tobulėja.

2021 m. sausio 14 d.

Apklausa: komunikacijos agentūrų vadovai 2021 metus mato optimistiškai, didžiausias 3 metų potencialas – socialinė atsakomybė

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad beveik trečdalis agentūrų 2020 metais vykdė plėtrą, o pusė agentūrų užfiksavo ir tiesioginių pajamų augimą. Sumenkus renginių ar mokymų daliai, rinkos katalizatoriais tapo išaugęs strateginių komunikacijos konsultacijų, krizių komunikacijos sprendimų bei vidinės komunikacijos paslaugų poreikis. 2021 metais plėtrą planuoja 60 proc. komunikacijos agentūrų.

2020 m. gruodžio 29 d.

Kaip 2020 metus vertina komunikacijos agentūrų vadovai

2020 metai taip sukrėtė pasaulį, kad, iš pradžių kirtę komunikacijos sektoriaus įmonėms, galiausiai apsivertė į teigiamą pusę: komunikacijos paslaugos tapo verslo ir valstybinio sektoriaus būtinąja, o ne papildoma dalimi. 2021-aisiais pagrindiniai komunikacijos profesionalų iššūkiai bus „iškrapštyti“ žmones iš jų „nuomonių burbulo“, o prekės ženklai turės prisiimti pasaulio ir visuomenės gelbėtojų vaidmenis.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.