menu icon

Naujienos

Asociacijos ir jos narių naujienos, komentarai žiniasklaidoje, aktuali profesinė informacija.

Naujienos

Asociacijos ir jos narių naujienos, komentarai žiniasklaidoje, aktuali profesinė informacija.

2022 m. birželio 10 d.

Paskelbti konkurso nugalėtojai, “Metų agentūra” tapo “Integrity PR”

Birželio 10 dieną paskelbti ir apdovanoti kasmetinio geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2022“ nugalėtojai ir paaiškėjo, kad „Metų agentūros“ titulas atiteko Komunikacijos industrijos asociacijos narei, jau daugiau nei dvidešimt metų rinkoje veikiančiai komunikacijos agentūrai „Integrity PR“ – šį titulą ji perėmė iš komunikacijos agentūros „Bosanova“.

2022 m. birželio 6 d.

Nuo pakitusios motyvacijos iki svarbiausių kompetencijų: ką atskleidžia atliktas komunikacijos specialistų tyrimas?

Komunikacijos profesionalai tvirtina, kad tą dieną, kai Rusija pradėjo karą, viešoji erdvė apsivertė aukštyn kojomis – naujienos apie įvykius Ukrainoje nukonkuravo kasdien mirtimis mus gąsdinusį koronavirusą ir perorientavo auditorijos dėmesį, o komunikacijos specialistams teko perrašyti planus ir bandyti prisitaikyti. Kaip sekėsi tai padaryti ir kokias tendencijas atskleidė bendrovės „Spinter tyrimai“ balandžio–gegužės mėnesiais atliktas tyrimas.

2022 m. birželio 1 d.

Paaiškėjo konkurso „PR Impact Awards 2022“ finalo dalyviai

Tarptautinė konkurso „PR Impact Awards 2022“ komisija iš 111 šiemet besivaržiusių komunikacijos projektų atrinko 43 geriausius, kuriuos jų autoriai gyvai pristatys birželio 10 dieną. Čia paaiškės 15-os kategorijų nugalėtojai: be minėtų trylikos kategorijų dar bus paskelbtas Publikos balsas ir tradiciškai tituluota Metų agentūra, kuria pernai tapo „Bosanova“. Renginyje taip pat bus apdovanoti ir trijų specialiųjų nominacijų – „Metų komunikatorius“, „Išbandymas viešumu“ bei „Verslo nuomonės lyderis“ – nugalėtojai.

2022 m. gegužės 20 d.

„PR Impact Awards 2022“ konkursui pateikta daugiau paraiškų nei pernai

Geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards 2022“ šiais metais sulaukė net 111 paraiškų – tai daugiau nei praėjusiais metais. Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės / tvarumo komunikacijos, Viešojo sektoriaus komunikacijos ir Integruotos komunikacijos kampanijos kategorijose. Lyginant su pernai, daugiau paraiškų sulaukta ir Darbdavio įvaizdžio, Inovacijos komunikacijoje bei Nuomonės formuotojų ir virusinės komunikacijose kategorijose.

2022 m. gegužės 16 d.

Besikeičiantis lyderystės vaidmuo organizacijose: didėja atsakomybės, vertybių, prasmės svarba

2021 m. „Approaching the Future 2021: Trends in Reputation and Intangible Asset Management“ publikuoto tyrimo duomenimis, net 69,9 proc. apklaustų komunikacijos specialistų nurodė, jog pandemija pakeitė jų organizacijos vadovavimo stilių, o atsakingos lyderystės stiprinimo aktualumo balas siekė 8,4 iš 10. Savo įžvalgomis šia tema sutiko pasidalinti ir Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.