menu icon

KIA misija

Formuoti etiškai ir profesionaliai teikiamų aukščiausios kokybės komunikacijos paslaugų rinką Lietuvoje.

KIA misija

Formuoti etiškai ir profesionaliai teikiamų aukščiausios kokybės komunikacijos paslaugų rinką Lietuvoje.

Veikla ir tikslai

  • Narių interesų atstovavimas
  • Narių reputacijos kėlimas
  • Narių etikos normų, veiklos standartų ir verslo aplinkos gerinimas
  • Narių darbą reglamentuojančios teisinės bazės gerinimas

Šių tikslų asociacija siekia rengdama posėdžius, susitikimus, šviečiamuosius ir verslo renginius, bendraudama su valstybės ir savivaldybių institucijomis bei nevyriausybinėmis organizacijomis, vykdydama tyrimus ir visuomenės apklausas, aktyviai dalyvaudama viešosiose diskusijose komunikacijos klausimais.

Asociacijos narės įsipareigoja laikytis patvirtinto Etikos kodekso, kurio laikymąsi prižiūri asociacijos Garbės teismas.

Asociaciją įsteigė 14 Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų, 2009 m. vasario 17 d. pasirašiusių Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (dabar – Komunikacijos industrijos asociacija) steigimo sutartį. Šiuo metu Asociacija vienija 9 agentūras.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.