menu icon

Ryšių su visuomene veiklos kokybės standarto reikalavimų laikysis devynios šalies agentūros

2019 m. vasario 12 d.

Ryšių su visuomene veiklos kokybės standarto reikalavimų laikysis devynios šalies agentūros

2019 m. vasario 12 d.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet suteikti devynioms agentūroms. Sertifikatus nuo 2016 m. kasmet teikia RSVA Taryba, atsižvelgdama į nepriklausomų auditorių pateiktas agentūrų veiklos audito išvadas.

„Šiuo standartu siekiame didinti agentūrų veiklos skaidrumą, gerinti jų veiklos kokybę ir skatinti užsakovus atsakingai rinktis komunikacijos partnerius. Jau turime pavydžių, kai standarto sertifikatai įtraukiami į komunikacijos paslaugų įsigijimo konkursų sąlygas. Tai – tarsi teikiamų paslaugų kokybės garantas, užtikrinantis, kad pasirinkti komunikacijos partneriai įsipareigoja ne tik prieš užsakovą, bet ir prieš visą rinką“ – teigia RSVA Tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.

Nuo 2018 m. asociacijos nariams finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo reikalavimai yra privalomi. Kiti rinkos dalyviai gali pasirinkti, į kuriuos iš penkių standarto sertifikatų – Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Atsakinga agentūra, Visuomeniška agentūra ar Tobulėjanti agentūra – nori pretenduoti.

„Komunikacijos rinka Lietuvoje bręsta, tačiau vis dar matome atvejų, kai šiurkščiai pažeidžiami verslo etikos standartai, kokybine prasme prasilenkiama su tarptautine ryšių su visuomene praktika. Komunikacijos profesionalai atkakliai siekia svaresnio žodžio organizacijų sprendimų priėmimo lygmenyje, tačiau ne visi sutinka įsipareigoti vieningai nešališkai kontrolės sistemai. Rinkos branda privalo eiti išvien su atsakomybe ir įsipareigojimais,“ – priduria Romualda Stonkutė.

Visi penki standarto ženklai suteikti šioms agentūroms: „Ad verum“, „Fabula ir partneriai“ (Fabula Hill+Knowlton Strategies), „Gravitas Partners“, „Headline Agency“ (BVRG Burson-Marsteller), „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service / Edelman Affiliate“, „Trylika-dvidešimt trys“ (Agency 1323). Agentūrai „Nova media LT“ suteikti keturi iš penkių ženklų (visi, išskyrus Tobulėjanti agentūra, į kurį agentūra nepretendavo).

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.