menu icon

Komunikacijos industrijos asociacija: 2022 m. augimą lėmė sisteminių sprendimų norintys klientai

2023 m. liepos 17 d.

Komunikacijos industrijos asociacija: 2022 m. augimą lėmė sisteminių sprendimų norintys klientai

2023 m. liepos 17 d.

Ilgametės rinkoje veikiančios komunikacijos agentūros, susibūrusios į Komunikacijos industrijos asociaciją (KIA), pernai nuosekliai plėtė paslaugų portfelį bei apimtis ir apyvartą padidino iki 13,2 mln. eurų (2021 m. – 12,3 mln. eurų). Į asociaciją susijungusios agentūros pernai uždirbo 7,3 mln. eurų tiesioginių pajamų – dešimtadaliu daugiau nei 2021 m. (6,6 mln. eurų).

KIA tarybos pirmininkas Artūras Jonkus apibendrina, kad nuoseklų augimą pernai lėmė KIA agentūrų vertybėmis grįstas strateginis požiūris ir lankstumas, prisitaikymas prie brandesnės rinkos poreikių, reiklesni, labiau sisteminių sprendimų norintys klientai, drąsūs kūrybiniai sprendimai, išaugęs komunikacijos konsultacijų poreikis.

„Tvarumo svarbą suprantančios KIA agentūros savo veikloje vadovaujasi griežtais skaidrumo, finansinės atskaitomybės reikalavimais, nedirba su konkuruojančiais klientais ir laikosi griežtų etikos normų bei veiklos kokybės standarto reikalavimų“, – sako KIA tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Devynios į asociaciją susijungusios agentūros rinkoje vidutiniškai veikia jau virš 17 metų.

„Patirtis rinkoje yra vienas iš reikalavimų agentūroms, norinčioms prisijungti prie Komunikacijos industrijos asociacijos. Kiti agentūrų atrankos kriterijai: agentūra privalo atitikti aukščiausius profesinės veiklos standartus apimančio KIA veiklos kokybės standarto reikalavimus, turėti ne mažiau kaip 4 darbuotojus, atitikti komunikacijos profesijos Etikos kodekso nuostatas, gauti mažiausiai dviejų narių rekomendacijas“, – komentuoja A. Jonkus.

Rinkos augimą lemia ir tai, kad auga komunikacijos paslaugų vaidmuo verslo procesuose, vis daugiau vadovų Lietuvoje komunikaciją supranta kaip strateginę įmonės veiklą, o ne tik marketingo priemonę. KIA agentūros teikia plačiausią spektrą komunikacijos paslaugų, o kiekviena agentūra turi savų stiprybių.

Komunikacijos industrijos asociacija įkurta 2009 metais siekiant užtikrinti agentūrų veiklos etikos ir profesinius standartus bei gerinti komunikacijos verslo aplinką šalyje.

KIA vienija devynias komunikacijos agentūras, kurios teikia kokybiškas komunikacijos ir konsultavimo paslaugas ir vykdydamos veiklą laikosi KIA Veiklos kokybės standarto bei griežtų etikos normų: „Adverum“, „Bosanova“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service“, „Publicum Fcomm“ ir „Salve Agency“ (buvusi „Agency 1323“). KIA agentūrose dirba daugiau kaip 150 įvairių komunikacijos sričių profesionalų.

Audito bendrovė UAB „Nexia JK“ šį pavasarį paskelbė, kad visos 9 asociacijos vienijamos agentūros atitinka reikalavimus ir joms suteikti Veiklos kokybės standarto ženklai: Atsakinga agentūra, Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Tobulėjanti agentūra ir Visuomeniška agentūra.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.