menu icon

Apie kokybės standartą

Komunikacijos industrijos asociacijos (anksčiau - Ryšių su visuomene agentūrų asociacija) sukurto ir diegiamo Veiklos kokybės standarto tikslas – didinti komunikacijos industrijos įmonių veiklos skaidrumą, gerinti jų veiklos kokybę ir skatinti užsakovus atsakingai rinktis komunikacijos partnerius. Tai – kokybės ir patikimumo garantas.

Apie kokybės standartą

Komunikacijos industrijos asociacijos (anksčiau - Ryšių su visuomene agentūrų asociacija) sukurto ir diegiamo Veiklos kokybės standarto tikslas – didinti komunikacijos industrijos įmonių veiklos skaidrumą, gerinti jų veiklos kokybę ir skatinti užsakovus atsakingai rinktis komunikacijos partnerius. Tai – kokybės ir patikimumo garantas.

KOKYBĖS STANDARTO PROGRAMOJE GALI DALYVAUTI VISOS KOMUNIKACIJOS SRITIES ĮMONĖS

Asociacijos narėms dalyvavimas Standarto programoje yra privalomas. Priklausymas Asociacijai įpareigoja atitikti reikalavimus, keliamus šiems Standarto ženklams: „Atskaitinga agentūra“, „Skaidri agentūra“ ir „Atsakinga agentūra“. Kitos Lietuvoje veikiančios komunikacijos industrijos įmonės taip pat gali dalyvauti programoje ir įgyti teisę naudotis Standarto ženklais.  Prašymus dalyvauti Standarto programoje KIA Taryba priima iki einamųjų metų lapkričio 30 dienos. Daugiau informacijos pateikiama Standarto nuostatuose.

5 standarto ženklai. Ką jie simbolizuoja?

Šis ženklas žymi, kad agentūra viešai ir šio Standarto bei Asociacijos tikslus atitinkančiu būdu skelbia savo finansines ataskaitas ir informaciją apie darbuotojų skaičių. Agentūra, turinti teisę naudotis šiuo ženklu, prisideda prie Asociacijos tikslo didinti komunikacijos rinkos atskaitingumą.

Šis ženklas žymi, kad agentūra viešai ir šio Standarto bei Asociacijos tikslus atitinkančiu būdu pristato savo esamus klientus ir siekia išvengti interesų konflikto situacijų. Agentūra, turinti teisę naudotis šiuo ženklu, prisideda prie Asociacijos tikslų – vengti interesų konfliktų ir saugoti komunikacijos agentūrų reputaciją.

Šis ženklas žymi, kad agentūra savo veikloje vadovaujasi Standarto ir Asociacijos nustatytais atsakomybės visuomenei principais. Agentūra, turinti teisę naudotis šiuo ženklu, įsipareigoja visuomenės informavimo priemonėse neskelbti anoniminių komentarų ir nepirkti tokias paslaugas teikiančių įmonių ar asmenų paslaugų.

Šis ženklas žymi, kad agentūra yra socialiai atsakinga – teikia „pro bono“ paslaugas, taiko jaunimo užimtumo skatinimo priemones ar kitais būdais vykdo neformalaus profesinio ugdymo veiklą. Tokiu ženklu pažymėta agentūra privalo įvairiuose renginiuose pristatyti ne mažiau kaip 3 pranešimus ryšių su visuomene tema arba ne mažiau nei 1 mėnesio trukmei įdarbinti stažuotojus / praktikantus, kurių skaičius priklauso nuo agentūros darbuotojų skaičiaus.

Šis ženklas žymi, kad agentūra nuolat kelia savo darbuotojų profesinę kvalifikaciją. Ne mažiau kaip 60 proc. agentūros darbuotojų kiekvienais kalendoriniais metais turi dalyvauti išoriniuose mokymuose, kurių trukmė yra ne mažesnė kaip 16 akademinių valandų vidutiniškai kiekvienam darbuotojui.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.